2. heinäkuuta 2009

Hellettä ilmassa


No jo on varjoisia päiviä elelty. Ihan niin kylmä, että varmasti vilustuu..

Toisin sanottuna elämä täällä on aivan jotain muuta. Menet pihalle ja yrität istua varjossa katsomassa koiran touhua, saat silti tuta vähintään 28 celciusasteen lämmöt. Eikä aikaakaan kun narulelua/keppiä noutava koira lösähtää kieli pitkällä viereen sen näköisenä, että mieli tekisi yhä leikkiä mutta ei vaan kykene enää.

Mä en tiedä mitä pitäisi ajatella.. Aikaisemmin vuoden alusta mut tiputettiin pois agilitykurssilta koska en ollut heidän kirjojensa mukaan tehnyt mitään yhdistyksen hyväksi. Myöhemmin selvisi, että olinhan mä ollut valokuvaamassa joitain P-HAU:n järjestämiä kisoja ja kyseiset kuvat ovat näkyvillä myös P-HAU:n sivustolla. Jotta treenaamista saisi jatkaa, pitäisi tehdä yhdistyksen eteen jotain; auttaa järjestämään CUP-kisoja tai tänä vuonna järjestettävää Agirotua. Eräs yhdistysläinen jopa otti yhteyttä aiheesta, että muistanhan ilmoittautua työntekijäksi laittamalla viestiä takaisin hänelle tai mailaamalla toiselle persoonalle.
Laitoin viestiä takaisin kys. henkilölle ja oletin että kaikki on nyt OK, mutta mua ei löytynytkään työntekijälistoista kun sain sellaiset. Pistin maililla kyselyä, mutta en ole saanut vastausta, ja tähän mennessä on saapunut jo toinenkin työntekijälista. Mua ei vieläkään ole siellä.
Tää henkilö puhui että mun työ saattaisi liittyä jotenkin mun harrastukseen, valokuvaukseen, joten pitääköhän mun nyt vain mennä sinne paikalle ja omatoimisesti valokuvata jotakin. Ehkä ne olis tyytyväisiä siihen jälkeenpäin, ellei joku satu ottamaan yhteyttä tämän illan kuluessa - Agirodun eka päivä kun on vissiin jo huomenna..

Mä en malta olla vihjaamatta, mutta 13.7. tapahtuu jotain jännää.

Ainakin siihen asti, nautittakoon hellepäivistä.
Mikäli niitä vielä riittänee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti