1. joulukuuta 2007

Kauppoja

Titja kertoo: Joo no meidän yö meni siihen kun toi karvaturri Impi ei oikein osannut olla. Se tahto ulos koko ajan. Kyllä me colliet oltais nukuttu..

Aamupäivästä Roippa kävi kylässä. Ei me lenkillä tai mitään käyty, kunhan se sisällä käväs moikkaamassa meitä kaikkia. Siitä käytiin sit ulkona ottaa jotain poseerauskuvia tai jotain ja meistä kaikista kolmesta soopelista otettiin pieni yhteiskuva eteisessä ennenku Roippa läksi. Roippa oli kuulemma tässä pari viikkoa sitten bongannut kanssa ekan SERTin ittelleen, että siksi sitä piti kuvata. Hyvä me, soopelit! SERTejä satelee - ainakin joskus..

Mut ei siinä mitää. Sen jälkeen me lähdettiin käymään taas koirapuistossa. Siellä oli ihan kivaa, sattui paikalla olemaan sellainen mittelspitzuros Topi joka oli tullut jostain kauempaa. Myöhemmin sinne tuli toinen samanlainen, Pörö. Eivät juuri viihtyneet keskenään. Mut meillä ainakin oli kivaa, ainakin me colliet näytettiin kuinka riehutaan.. Impi oli pienenä karvapallona välillä tiellä, mutta kyllä sekin kovasti yritti pysyä isompien tahdissa (leikki kyllä mieluummin niiden mitteleiden kanssa). Loppujen lopuks siellä koirapuistossa oli suht rauhallista.

Tän jälkeen me käytiin heittääs Iiris meille kotia, koska me ei voitu kuulemma ottaa mukaan kolmea koiraa. Lähdettiin kaupoissa käymään, eka mentiin sellaseen isoon eläintarvikeliikkeeseen (Black Bull), jossa muistan käyneeni ainakin Roipan kanssa joskus. Ei me siellä mitään.. oltiin ja katteltiin, Impille ostettiin jotain ihan ihmeellistä. Me yritettiin äiskän kanssa käydä testaamassa kaupan noutokapuloita, mutta mä en tykännyt niistä kovin paljoa kun kaikki oli siitä keskiosalta mun suulle ihan liian paksuja. Oon nääs aika kapoleukanen, jos ette tiänny. Mut kyl se yhen asian keksi mulle ostaa, nääs sellasen valkosen hihnan ja siihen päähän jonku kuristavan ketjupannan. Se on kuulemma meidän treenejä varten, joskin mä kyseenalaistan tota meidän "treenaamista". Koskaan ees treenata kunnolla.. Mut miten äiskä tykkääkään.

Tän jälkeen me mentiin käymään jonkun hevosliikkeen (Horze) luona. Me ei tultu Impin kans sisälle asti, ooteltiin autossa kun meidän emännät kävi siellä liikkeessä tutkailemassa. Ei ne sieltä juuri mitään tuonu mukanaan.

Iiris oli ollu ihan kiltisti meillä, parempi olis ollutkin.. mä olisin näyttänyt sille taivaan merkit jos jotakin olisi tapahtunut MUN kodissa ja MUN tavaroille.. Nyt vain haastoin sen leikkiin. Iiris-täti ei kyllä kovin paljoa Impistä tykännyt, mieluusti Iippa oli vain sängyllä ja kun Impi ylienergisenä leikkiinhaastajana yritti saada sitä leikkiin, näytti täti hammasta ja Impikin väisti vähän. Mä kyllä painin Impin kanssa koko loppuillan!

Taidettiin me muuten jollain ihan lenkilläkin käydä.. Illalla. Silleen että oltiin me kolme (minä, Iiris ja Impi) sekä toi mun yks kulttisystävä Sani. Riehuttiin kentällä, jossa mä yleensä riehun Classicin ja Tuikenkin kanssa. Nyt ne ei vaan ollu siellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti