2. joulukuuta 2007

Pentunäyttelyssä

Titja kertoo: PIRU VIE ÄISKÄ! MIKSET OTTANU MUA MUKAAN!!

Mä olin ihan tuohduksissani kun äiskä lähti Impin ja Impin omistajan kanssa tänä aamuna pois ja jätti mut sekä Iiriksen meidän talon toisen emännän hoivaan. Aamupäivästä meitä kävi äiskän järjestämänä kyllä moikkaamassa ja lenkittämässä Roosa, siis mua ja Iiristä, sekä se kävi myös sitte iltapäivälläkin, mutta mun äiskä ja Impi sekä Impin omistaja puuttu. Toi toinen emäntä oli ihan koko ajan kotona ja sillä oli joku kaverikin täällä.

Sitte ne perhanat takasin tullessaan kehtasi vieläpä kantaa mukanaan ruusukkeita! MUN olisi kuulunut hakea ne!

... okei, Impi oli kuulemma ollut Helsingin kaapelitehtaan pentunäyttelyssä tänään. Niin mulle kerrottiin. Se oli ollut siellä ROP-pentu voittaen jonkun toisen petittinartun mun äiskän handlaamana (kuinka se kehtas handlata jotakuta muuta kun mua?!) ja loppujen lopuks se oli ollut RYP4-pentu. Esiintynyt nätimmin kuin koskaan. Justjoo.

Mä olisin silti ollut parempi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti