5. joulukuuta 2007

Pitkään kotona..

Titja kertoo: Me saatiin Iiriksen kanssa tänään viettää melko pitkä päivä kotona kahdestaan, kun toinen emäntä töissä ja toinen oli siellä jossakin koulussa minne se aina lähtee. Ekaa kertaa tällä viikolla äiskä meni kyllä kouluun, ihmettelin kun se ei kahtena edellisenä päivänä ollut.. Mut se viipyikin paljon pidempään kuin mitä normaalisti.

Silti me oltiin Iiriksen kanssa oltu kiltisti, ei ollut kuin pari mun ruusuketta ja yksi pokaali lattialla, hyvin vähän paria mattoa reunasta kasattu ja sitä rataa. Eikä ollut tarpeita sisällä, se on se tärkein juttu. Mutta kyllä oli meillä molemmilla (Iiris ja mä) ilo suurimmillaan kun äiskä tuli takaisin kotiin! Iiris meinasi valloittaa koko mun tilan kun se meni tervehtimään mun äiskää, joten mä jouduin sitä ottamaan vähän niskasta kiinni ja komentamaan (muka-)muristen että munkin on päästävä tervehtimään mun äiskää - tai pitäisi päästä tervehtimään ja aina ensimmäisenä. Ettänii.

Tänää ei sitte juuri muuta ulkoilujen lisäks tapahtunutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti