26. lokakuuta 2007

Korvat ja antura

Titja kertoo: Mä olinkin yön aikana keksinyt emännälle ihan uutta kivaa päänmenoksi. Olin onnistunut irroittamaan toisesta korvastani purkan (käytetään painoina korvissani, jotta ne olisivat kuten collieilla kuuluu) ja kun se oli vielä niin ihanasti jäänyt siihen mun nähtäväkseni, niin varmasti oli täytynyt nuolla sitä ja kieriskellä siinä.. niin että kun äippä heräsi, mun toinen kylki oli ihan purkassa ja sen lisäksi toinen korva pystyssä. Voitte arvata että emäntä oli herätessään varsin "ilahtuneen" oloinen! Mä en kyllä ilahtunut siitä kun se laittoi purkan sijasta mun molempiin korviin teipit ja sen lisäksi jonkun ihmeen kamman kanssa nyhti sitä purkkaa pois mun kyljestä. Mut sen verran se sai huokastua, että se purkka lähti kuulemma yllättävän hyvin irti. Höh. Mä olisin voinut pitää sitä pitempäänkin.

Sitte äiti katteli tänään taas mun jalkaa, kun se oli eilen näyttänyt hieman mukamas ontuvalta. Nyt se sitten löys sellasen tosi pienenpienen viiltohaavan tapaisen kohdan mun oikeesta anturasta, enkä mä tykännyt yhtään kun se varmisti painamalla onko se kohta juuri se mitä mä onnun. Tai siis enhän mä kunnolla sitä onnu mutta sellasta pikkuontumista, joka varmasti haittais meidän huomista näyttelyä.. Nyt toi emäntä ei sitte ressaakaan pelkästään noita mun korvia kun se on alkanu funtsia myös ton mun jalan päälle - eihän mua itteäni moinen pikkuhaava haittaa yhtään! Mut äippää ja tuomaria se huomenna kuuleman mukaan vähän haittais..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti