20. toukokuuta 2008

Sania tapaamassa

Titja kertoo: Jepjep, taas pääsin näkemään sitä mun kultsukaveria Sania. Äiskä yrittä ottaa musta jotain seisotuskuvia, kun ne sit yhtäkkiä tuli.. ja mun oli ihan pakko vaan täristä ja olla juuri sen näköinen etten malta pysyä enää sekuntiakaan paikoillani seisomassa, ja kun Sanikin vielä juoksi kohti niin olihan se pakko lähteä leikkiin messiin. Emäntä ei kyllä alkuhetkeen näyttänyt hirveän tyytyväiseltä, mut oli silläkin lopulta kai ihan hauskaa kattoa kun meitsi pyöritti tuhatta ja sataa juoksurinkiä ja Sani yritti pysyy perässä!

Oli kyl vähän kuuma päivä niin kaveri sammu aika nopeesti, sillä kun on varmaan toi dieetti päällä niin on välillä vähän hankala jaksaa. Turkkiakin löytyy enemmän ku multa, joten sekin ehkä vaikuttaa siihen et mä jaksan aina kauemmin. Sillä aikaa kun Sani huilaili jossain varjossa nurtsilla Roosa ja emäntä kokeili ottaa musta lisää poseerauskuvia. Mut koska oli niin kuuma, olihan mun pakko läähättää.. ja se ei kuulemma näyttänyt hyvältä. Ne teki ties mitä ihmeellisiä temppuja että sai mut laittamaan suuni ees sekunniksi kiinni, jotta emäntä sai kivan kuvan. Onnistu ne kai siinä vissiin sit jotenkin. Emäntä myös kerto ääneen Roosalle et aikoo vissiin jossain vaiheessa vaihtaa mun handlauspuolta, kun toi liiallinen valkonen kaulus kuulemma häiritsee sen mielestä kokonaisuutta. Ja pyh sanon minä. Mut ei tossa poikkikauluspuolessakaan oo kyllä vikaa, et sama se mulle on.

Sehän se vasta hauskinta tänään oli kun musta otettiin vielä liikekuvia. Tai siis yritettiin. Roosa juoksutti mua ilman mitään hihnaa reippaassa ravissa emännän ympärillä ja se koetti kuvata. Paitsi että kuulin myöhemmin ettei yksikään kuva onnistunut..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti